بررسی ویژگی‌های شرکت پست تهران

بسیاری از اداره‌ها و شرکت‌ها جهت ارسال نامه‌های اداری و بسته‌های پستی خود به دنبال عقد قرارداد با شرکت‌های پستی…

بررسی ویژگی‌های شرکت پست تهران

بسیاری از اداره‌ها و شرکت‌ها جهت ارسال نامه‌های اداری و بسته‌های پستی خود به دنبال عقد قرارداد با شرکت‌های پستی معتبر و با سابقه هستند تا از دریافت و تحویل مرسولات خود مطمئن باشند. شرکت پست تهران با برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد برای ارسال انواع بسته و نامه‌های پستی بسیار مناسب است. همچنین فروشگاه‌ها نیز برای حمل و نقل محصولات فروش رفته نیاز به سرویس پستی مخصوص و مناسب خود را دارند.

امروزه خدمات پستی حتی شامل سرویس‌دهی به رستوران‌ها نیز می‌شود. این مراکز نیز برای رساندن غذای تازه و گرم به مشتریان خود به دنبال مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین راه هستند. به طور کلی برخورداری از یک سیستم پستی موثر و کارآمد می‌تواند به هر کدام از ما کمک نماید تا در ارسال بسته‌ها و مرسولات خود به نقاط مختلف از جمله تهران، دیگر نقاط کشور و حتی خارج از ایران بدون دغدغه عمل نماییم. شرکت‌های پستی کارآمد و با سابقه می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی محصولات را به دست مشتریان برسانند. سیستم پستی که بتوانیم با اطمینان خاطر بسته‌های گرانبهای خود را به آن سپرده و همچنین امکان پیگیری کالا از طریق کد رهگیری نیز میسر باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های شرکت پست تهران بپردازیم.

شرکت پست تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حال حاضر شرکت‌های پستی زیادی در کشور وجود دارند و هر سال نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌گردد. رقابت تنگاتنگی بین این شرکت‌ها جهت گرفتن ارتباط بسیار سریع و همچنین آسان میان افراد و کسب و کارهای مختلف صورت می‌گیرد. تعدد این شرکت‌ها باعث شده است که در ارائه خدمات ویژه، کسب رضایت و اعتماد مشتریان همواره در حال تلاش باشند. اداره پست تهران از با سابقه‌ترین و معتبرترین سیستم‌های پستی در استان تهران محسوب می‌شود. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت اشاره می‌نماییم.

سرعت عمل در ارسال مرسولات

اولین سوالی که اغلب مشتریان در زمان ارسال خواهند داشت این است که مدت تحویل کالا و دیگر مرسولات به مقصد چقدر طول خواهد کشید؟ با توجه به این امر در عصر حاضر شرکت‌های پستی که بتوانند در کمترین زمان ممکن خدمات پستی خود را ارائه دهند بدون شک در اولویت خواهند بود. بر همین اساس شرکت پست تهران با برخورداری از مناسب‌ترین زمان‌بندی حمل، قادر است کلیه مرسولات را بسیار سریع و در زمان مشخص در مقصد تحویل نماید.

 تضمین مرسولات از نظر ایمنی و سلامت

بعد از سرعت، تضمین سلامت کالا از طرف شرکت پست نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های لازم برای این سیستم به شمار می‌آید. در صورتی که مشتریان بعد از تحویل بسته خود با مشکلاتی از قبیل شکستگی مرسوله و غیره مواجه شوند بدون شک اعتماد خود را نسبت به آن شرکت پستی از دست خواهند داد.

تضمین سلامت کالا توسط شرکت پستی به هیچ عنوان نباید فدای سرعت گردد. بر همین اساس بسیاری از مشتریان جهت اطمینان برای سپردن بسته‌های خود به شرکت پست نیاز به دریافت ضمانت‌نامه جهت بیمه شدن مرسوله دارند. طبق بیمه‌نامه فوق در صورت بروز هرگونه خسارت به بسته‌های پستی و یا مفقود شدن آن شرکت بیمه موظف خواهد بود تا خسارت وارده را از بیمه دریافت کرده و به مشتری پرداخت نماید. در سیستم‌های پستی پیشرفته و به روز با ارائه کد پیگیری به مشتریان زمینه ردیابی مرسوله امکان‌پذیر گردیده است.

 همکاری بیمه با شرکت پست

شرکت پست تهران  با همکاری مستمری که با شرکت‌های بیمه دارد، برای ارسال کالاها از بیمه‌های متنوعی از جمله بیمه حمل و نقل داخلی، بیمه حمل و نقل ترانزیت، بیمه حمل و نقل وارداتی، بیمه حمل و نقل صادراتی در دو نوع ساده و عمومی بهره می‌گیرد.

گسترش و تنوع در خدمات پستی

شرکت‌های پستی با توجه به سطح خدماتی که ارائه می‌دهند متفاوت خواهند بود. این شرکت‌ها از یک شرکت پستی ساده و کوچک گرفته تا شرکت‌های پستی حمل و نقل در سطح بین‌المللی را شامل می‌شوند. بر همین اساس کمترین خدمت ارائه شده توسط یک شرکت پست، ارسال بسته‌ها و مرسولات پستی سبک در داخل شهر‌ خواهد بود. شرکت‌های حمل و نقل بین شهری نیز خدمات بیشتری را نسبت به این شرکت‌ها در نظر می‌گیرند. همچنین در سطح بین‌المللی نیز شاهد گستردگی بیشتری در ارائه خدمات خواهیم بود.

جمع‌بندی

شرکت پست تهران دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی در عرصه ارائه خدمات پستی به مشتریان عزیز است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • سرعت عمل در ارسال مرسولات
  • تضمین مرسولات از نظر ایمنی و سلامت
  • همکاری بیمه با شرکت پست
  • گسترش و تنوع در خدمات پستی

 

 

مطالب مرتبط با پست تهران وبلاگ
ویژگی‌ها و مزایا و معایب پست اکسپرس

ویژگی‌ها و مزایا و معایب پست اکسپرس

مقدمه یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت پست و دیگر شرکت‌هایی که خدمات لجستیک ارائه می‌دهند، پست اکسپرس است....

23-03-09
بررسی مهم‌ترین خدمات اداره پست تهران

بررسی مهم‌ترین خدمات اداره پست تهران

اداره پست تهران از با سابقه‌ترین اداره‌های پستی در استان تهران و همچنین در سطح کشور است. امروزه همگام با...

23-02-26
ویژگی‌ها و مزایا و معایب پست اکسپرس

ویژگی‌ها و مزایا و معایب پست اکسپرس

مقدمه یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت پست و دیگر شرکت‌هایی که خدمات لجستیک ارائه می‌دهند، پست اکسپرس است....

23-02-10
آشنایی بیشتر با عملکرد پست پیشتاز

آشنایی بیشتر با عملکرد پست پیشتاز

شرکت ملی پست ایران خدمات بسیار مختلفی ارائه می‌دهد. سرویس‌های این شرکت شامل ارسال مرسوله به صورت پست پیشتاز، سفارشی،...

23-02-03
روش‌های مختلف رهگیری پست ایران

روش‌های مختلف رهگیری پست ایران

رهگیری پست ایران یکی از خدمات ویژه‌ای است که شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای دسترسی راحت مشتریان به وضعیت...

23-01-15
روش‌های ارسال بسته‌های پستی با کمترین هزینه

روش‌های ارسال بسته‌های پستی با کمترین هزینه

پست ارزان قیمت یکی از اموری است که روزانه می‌تواند توسط هزاران نفر انجام گیرد. ارسال بار ارزان، مهم‌ترین خواسته ارسال...

23-01-08
درباره اداره پست تهران بیشتر بدانید

درباره اداره پست تهران بیشتر بدانید

قطعا همه ما برای یک بار هم که شده پست پستی از اداره پست تهران دریافت یا ارسال کرده‌ایم. اگر...

22-12-29
بهترین خدمات پیک ارزان در تهران

بهترین خدمات پیک ارزان در تهران

امروزه بسیاری از افراد، صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و همچنین فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به دنبال استفاده از خدمات پیک ارزان...

22-12-21